lierac 

10 τροφές που μας προστατεύουν όλο το χρόνο

Απο  |  0 Σχόλιο

Με τη συνεργασία της Εύας Καφετζή διαιτολόγος- διατροφολόγος, BSc Επιστημονικής Διευθύντριας Κέντρου Διαιτολογικής Υποστήριξης & Μεταβολικού Ελέγχου ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΟΡΦΗΣ Πτολεμαΐδας, Ιδρυτικού μέλους ελληνικής διατροφολογικής εταιρείας.

Έχει αποδειχτεί ότι κάποια από τα θρεπτικά συστατικά που υπάρχουν στις τροφές είναι απαραίτητα για την ενίσχυση της φυσικής άμυνας του οργανισμού, καθώς προσφέρουν προστασία από ασθένειες ενάντια στο κρυολόγημα και στις ιώσεις.

Οι δέκα «σούπερ» τροφές που ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα είναι οι εξής:

1. Πορτοκάλι : χάρη στην υψηλή περιεκτικότητα του σε βιταμίνη C, κάλιο και σελήνιο, τονώνει το ανοσοποιητικό σύστημα, και έτσι βοηθά τον οργανισμό να αμύνεται ενάντια στο  κρυολόγημα και στις ιώσεις.

2. Σκόρδο : είναι πλούσιο σε αλυσίνη, μία ουσία η οποία έχει έντονη αντιμικροβιακή δράση και διεγείρει την παραγωγή λευκοκυττάρων.

3. Μαϊντανός : διαθέτει εξαιρετικές αντισηπτικές ιδιότητες, δυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα και ενισχύει τη νεφρική λειτουργία. Ο νωπός χυμός του φαίνεται ότι κάνει καλό στον πυρετό, στον βήχα, στη γρίπη καθώς και στις παθήσεις του αναπνευστικού συστήματος.

4. Πιπεριά : είναι πλούσια στις αντιοξειδωτικές βιταμίνες C & β- καροτένιο και βοηθάει στην καλή κυκλοφορία του αίματος, καθώς απομακρύνει άχρηστες ουσίες που θα μπορούσαν να βλάψουν το ανοσοποιητικό σύστημα.

5. Ελαιόλαδο : χαρακτηρίζεται για την υψηλή περιεκτικότητα του σε μονοακόρεστα λιπαρά, σε φαινολικές ενώσεις και στην αντιοξειδωτική βιταμίνη Ε, η έλλειψή των οποίων μειώνει την άμυνα ενάντια στους ιούς και αποδυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα.

6. Κρεμμύδι : με αξιοσημείωτη περιεκτικότητα σε αλυσίνη και σε βιταμίνη C, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αντιβιοτικό και αναλγητικό. Συμβάλλει στην επούλωση των πληγών, ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και προλαμβάνει τα κρυολογήματα.

7. Μπρόκολο : πλούσιο σε αντιοξειδωτική λουτείνη και σουλφοραφάνη, ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και προστατεύει από τον καρκίνο. Επιπλέον, δρα κατά του έλκους και αποτρέπει την εκφύλιση της ωχράς κηλίδας.

8. Μέλι : πλούσιο σε ένζυμα, αναστέλλει την ανάπτυξη βακτηρίων και μυκήτων.

9. Λεμόνι : ο ο χυμός του λεμονιού συνιστάται σε όλες τις προληπτικές θεραπευτικές αγωγές των λοιμώξεων, λόγω της υψηλής περιεκτικότητας του σε βιταμίνη C. Επιπλέον, συμβάλλει στην αύξηση των λευκών αιμοσφαιρίων.

10. Γιαούρτι : είναι πλούσιο σε προβιοτικά και γι” αυτό ευνοεί την απορρόφηση των θρεπτικών ουσιών, ενισχύοντας έτσι ιδιαίτερα το ανοσοποιητικό σύστημα.

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>